Impresii

An de an echipa de formatorii din cadrul Consiliului Local al Tinerilor or. Singerei organizeaza celebrul Curs de Liderism :)

An de an aceasta echipa atinge zeci de suflete si trezesc liderii din ei.

Una din aceste persoane care cu siguranta deja aplica practicele invatate de la Curs e Lena Manoil.

Cititi mai jos reflectiile acesteia si luati exemplu caci la sfirsit de curs fiecare din voi, participantii, veti scrie una :)

"Fiecare din noi are vise … Vise mici, vise mari … Vise realizabile, irealizabile…

Totusi, toate sint vise…La inceput de vara am avut si eu un vis: sa am o vara cat mai memorabila. Mi-am facut o gramada de planuri, unele dintre elechiar au prins aripisi au zburat… Cu toate astea eu simteam ca visul meu nu e inca realizat..

Intr-o ziprimesc un telefon. O voce deosebit de calda imi zice: ”Buna, sint Mihaela din Sangerei, mi te-a recomandat Stela pentru cursul de liderism. Maine e prima sesiune. Ai sa vii?” Raspunsul meu nu a intarziat sa vina, am zis :”da!”

Abia acum am realizat ca acesta era raspunsul care va face niste schimbari esentiale. A doua zi am venit in Sangerei, la Liceul Teoretic “Olimp”. Aici am vazut mai multi tineri. Pe fetele unora se putea citi nedumerirea, pe fetele altora - uimirea, insa in creierasele tuturor circula o intrebare comuna: ”De ce am venit aici, ce vom face azi?”

Prima sesiune a fost nemaipomenita, ca si cele care au urmat de altfel! De la fiecare sesiune plecam foarte entuziasmata, cu capul plin de idei si planuri. Fiecare sesiune a fost deosebita in felul ei, din toate am luat cateceva, de fiecare imi voi aminti cu mare drag.

Gratie sesiunilor mi s-au deschis alte orizonturi, pot privi lumea din alte unghiuri, percep lucrurile altfel.Am invatat chestiinoi, spre exemplu despre feed-back, mi-am aprofundat cunostintele in alte teme (cum ar fi discursul ). Ideia cu jocurile a fost foarte ingenioasa, unele chiar au fost amuzante, dar au avut un rol didactic tare important.

Cireasa de petortul numit “ CURSUL DE LIDERISM 2010” a reprezentat-o tabara din Radoaia…

Asta a fost cu adevarat cel mai tare tur de tabara din cate am avut eu. Cele 5 zile au fost incredibile. Avand un talent innascut, probabil, formatorii au stiut sa ne tina tot timpul in priza. Fiecare joc a avut scopuri bine definite, pe care noi, participantii, impreuna cu formatorii, adica echipa CURSULUI DE LIDERISM 2010, le-am atins, nu fara o gramada de nervi, lacrimi pe de o parte si zambete, rasete, veselie pe de alta.Toate evenimentele legate de cursuri m-au marcat in cel mai pozitiv mod.

E inutil sa zic, pentru ca e pur si simplu evident, dar nu ma pot abtine … Prini ntermediul cursurilor mi-am facut o gramada de prieteni, oameni de care ma leaga multe … Cursul e experienta de care aveam eu nevoie de mult timp… In timpul sesiunilor de la Olimp inca, am inteles ca noi, tinerii santem o forta si avem capacitatile necesare pentru a face niste schimbari mari in societatea in care traim, asta chiar daca s-ar putea sa intalnim in drumul nostru o gramada de obstacole. As vrea sa fac multe schimbari, incepand, bineinteles de la noi, de la tineri.Nu renunt eu la ideia cu schimbarea mentalitatii tinerilor, facem mult mult mult voluntariat, si mai vedem, doar cele mai reusite idei vin pe parcurs…

Acum, cand vara e pesfarsite, simt cred, sunt sigura de fapt ca visele pot deveni realitate ... Trebuie doar sa vrei, si mai ales sa nu ratezi sansa care iti apare in cale, ea poate fi unica. Nici nu vreau sa ma gandesc ce plictisitoarea avea sa fie vara asta daca eu aveam sa zic“nu” atunci cand m-a sunat Mihaela …

Dar parca inima mi-a zis ca astava fi un pas imens spre ceva inedit in viata mea, si a altor tineri ... Tineri, cu aceleasi probleme, dorinte, idei ca si ale mele …. Santem o echipa, o echipa, un tot intreg."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu